Mitt underbara mini me


Thea är så helt underbar.  skulle aldrig i den galnaste världen kunna tänka mig ett liv utan henne. Hon blir bara större och större för varje dag, utvecklas mer och mer.
I förrgår när hon fick sig ett bad så skrattade hon rejält mycket, det kommer verkligen ljud, och inte bara stor smile. Det var verkligen helt underbart att höra.
Och imorse så låg hon och tok pratade hur länge som helst.
Fäller nästan en tår varje gång jag ser på henne för att jag är så underbart glad att hon finns hos mig.

                                        

Älskar dig över allt annat på denna jord. Underbaraste underbara. =)





Kommentarer
Postat av: Anna

haha nej så söööt. Lusläser hela din blogg nu bara så du vet:-)

2008-10-10 @ 21:53:23
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0