Centralbadet



                                                     

Idag var jag och Claire på centralbadet för att få oss lite massage. Vi hade tid 11.40 men var där redan vid 10 för att bada och koppla av lite... men det var lite tidigt, för efter kanske en halvtimma så var vi ganska nöjda med badet, och satt nästan bara och väntade.
                                                                                                          
Men massagen sedan.. herre jösses vad skönt, ska jag absolut göra om igen snart, har ju ingen hemma som vill ställa upp ;) så jag får ta och gå till någon annan som gör. huuuur skönt som helst.
Ville inte att det skulle ta slut.=)

Sedan gick vi till Friday´s och käkade och snackade skit, sedan bar det hem, men kom hem till en tom lägenhet, ingen Thea eller Daniel där =( men dom kom ganska snart, och Thea var helt underbart glad =)
Ikväll var hon lite envis med att somna, hon somnade tre gånger i min famn men vaknade upp efter att jag plaserat henne i sin säng, hon ville absolut inte ligga där inne själv, det är ju inge kul ju... knäppa mamma som inte förstår det ;)
Men nu sover hon så sött och det ska jag också ta och göra, så fort Daniel kommer hem, undras tro vart han tog vägen.

Två veckor kvar till Miami, och fortfarande inga pass, hoppas inget skiter sig nu bara....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0