Bebisar...



Anna
fick den 29 Juni en lite flicka som kom att heta Matilda, ett namn som jag verkligen älskar. Den lille vägde 3640g och var 49 cm lång. Vilken sötnos. Har bara sett henne i vagnen två gånger när hon sovit. Men vilken sötnos =) Väldigt lik son bror tycker jag. Jätte grattis till er med =)

Anna har jag träffat via familjeliv.se jätte gullig tjej som bor i Åkersberga, verkligen någon jag skulle kunna umgås med, har bara träffats en gång, och hoppas det blir av igen, har talat om det men ännu inte riktigt blivit av


Angelica fick den 17 Juli en lite pojke vid namn Neo, har inte fått träffa den lilla guldklimpen ännu, men hoppas på snart.. Han vägde 3740 och var 51 cm lång. Ett enormt stor grattis till er.

Angelica kände jag när jag var liten, men har inte pratat med på jag vet inte hur många år, så hittade hon mig på familjeliv.se och även hon var gravid, så vi har följt varandra på nätet under graviditeten, men inte träffat ännu. men snart i hope, så jag får se lilla Neo..=)


Anna fick den 14 Juli en lite flicka, en till. Hon hade sedan innan lilla Ebba som är född 10 augusti 2005 och nu blev det en lite Hilda, har varken sett henne på bild eller på riktigt ännu. Men lilla Ebba fyller 3 på söndag, så då får jag se henne =) äntligen. Vet inte hur stor hon var när hon föddes ännu faktiskt. men det ska jag ta reda på. Grattis Grattis

Anna är min moster, inte mycker mer att säga...;) Kul att vi fick nästan samtidigt. Vi skulle ha haft nästan samtidigt första gången, men det blev ju inte så för våran del, men nu har vi jämnåriga...=)



Sedan fick Daniels kompisar Alex & Cissi en pojke, Maximilian, datum vet jag ej, men cirka två månader innan mig.
Och Jimmy & Mia har fått en lite tjej som heter Minna, vet heller inte datumet men ca en månad efter mig.
Så har vi ju Lillis & Elin som kommer åka till USA samtidigt som oss som har lilla Meja men hon är lite äldre, hon blir ett år höst.

5 Flickor (inräknar Thea)
2 Pojkar


                                                                               


Ett jätte grattis till er alla och hoppas att allt går kanon bra!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0