Wax Brazil

Finns ett ställe på Götgatan som heter Wax Brazil.
Bästa stället i stan om man vill höra just som det heter.
Har i och för sig inget annat att jämföra med annat är andra rekommendationer.
Har gått på Wax Brazil i över ett år och är extremt nöjd på alla punkter hos dom.
Man får dessutom var 10 behandling gratis.

Den ständiga frågan, gör det ont?
Ja självklart gör det ont. Första gången gör det riktigt ont, vissa punkter gör mer ondare än andra, men sedan är det även helt beroende på dag, eller hur länge man har väntat.
Tycker jag.
Det värsta att vaxa är nog endå armhålorna.
Första gången jag vaxade under armarna hade jag nog ont en hel dag.
Så illa är det inte med Brazil.

Sugen på att testa. Gå in på waxbrazil.se och läs mera där.
Dom är 3 som jobbar och alla är super duktiga.
Jag går oftast hos Luciana (ägaren).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0