Våran helg

Har inte varit en lugn stund i helgen.
I fredags hämtade jag Thea på dagis efter lunch för att åka in till DS och träffa Theas nya halvsyster som kom i torsdags.
Thea var så klart väldigt glad och stolt.

På kvällen var vi hos några vänner som precis har köpt bostad i vårat område. Blev lite vin och middag.
Thea somnade på soffan och reagerade inte alls när vi klädde på henne, hon frågade idag hur hon kom hem, hon fick åka Mejas vagn, hon fick knappt plats men det gick iaf :)

Lördagen spenderade jag och Thea på lekis med Stefan, Tuva och Nils, blev hela 4 timmar och även jag och Stefan lekte av oss, rena gym passet att krypa omkring där inne i gångarna.

Idag spenderade vi dagen i simhallen, men samma härliga gäng.
Och nu på kvällen har iaf jag varit helt slut efter denna helg. Men extremt trevligt och roligt har vi haft.
Tack alla underbara som var inblandade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0