Hårfix

Har en väldig beslutsångest, så kraftig att jag ofta mår väldigt dåligt över det.

Nu har jag länge länge funderat på vad jag ska göra med mitt hår. Saknar det låga extremt och ska spara ut igen, var riktigt skönt att klippa av det för det var väldigt risigt, men nu får det gärna bli långt igen.
Men vad ska jag göra med färgen?
Joel ville se mig som blond i våras så jag gav det ett försöka men orkade inte hålla på, kom halvvägs och sedan färgade jag det brunt igen.
Ska jag bli blond så är det frisören som gäller, flera gånger om.
Men hur ska jag då ha håret egentligen?
Intensive choklad? Intensive kaffe?
Blond? Mellanblond? Brunt med lite orange?
Brunt med lite rött?

Behöver hjälp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0