Disneys Frost

Nu var det dags för Ica kvantum att återigen ordna bio för barnen i paprikaklubben.
Idag var det Disneys nya film frost.

Innan bion mötte jag och thea upp Ida, Tuva och Nils för lite lunch.

Filmen var riktigt bra, jag tyckte nog den var bättre än vad Thea tyckte.

Efteråt skulle tjejerna bestämma sig för vem som skulle vara vilket rollfigur.
Gick fort och smärtfritt. Thea blev prinsessan Anna och Tuva prinsessan Elsa. Kanon, jag trodde det skulle bli bråk direkt.

Grönis stod och tog emot alla barn på röda mattan, Tuva och Nils sprang fram direkt, men Thea vågade inte, hon bad mig gå fram med henne men endå gömde hon sig bakom mig, tills hon kände igen rösten, det var ju Joel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0